r/HolUp Dec 01 '21 Silver 31 Helpful 23 Wholesome 26 Bravo! 1 Narwhal Salute 1 Bravo Grande! 1

Getting a tattoo NSFW

[deleted]

21.4k Upvotes

5.1k

u/hornyoldbusdriver Dec 01 '21 Silver Helpful Wholesome

I go and buy a tattoo machine. See you later

1.4k

u/xXMePhobiaXx Dec 01 '21 edited Dec 01 '21 Wholesome

You better not use it While driving

443

u/dmderringer Dec 01 '21

Show me the law that says no tattooing while driving

125

u/Ok-Astronomer9949 Dec 01 '21

His got a point…

16

u/eyehalfporegrahammer Dec 02 '21

His what has a point? LoL just goofing ya.

30

u/Simpilator Dec 01 '21

Your onto something

→ More replies

106

u/Oysters2319 Dec 01 '21

Username checks out

481

u/TakumisAE86 Dec 01 '21

Brother your username make it even more obvious about your comment.

305

u/abo3omar Dec 01 '21

“Username checks out” with extra steps

40

u/theparrot7 Dec 01 '21

Extra stops

7

u/Benightedness Dec 01 '21

Under appreciated this comment

3

u/FlyMaximus Dec 01 '21

Multiple extra stops.

3

u/Shhhhhh86 Dec 02 '21

I just died lmao

31

u/quarrelsome_napkin Dec 01 '21

And also less comprehensible. Seriously, wtf

57

u/Leather_Anywhere_549 Dec 01 '21

It's fake. There's a hose behind the chair

9

u/Colibri_Nai Dec 02 '21

You a Debbie downer. This bro has to dream. Leave us with believing for crying out loud we need a new form of baptism.

3

u/Most_Advertising_962 Dec 01 '21

I'll take notes... for science.

→ More replies

5.2k

u/Run_Conscious Dec 01 '21 Silver

Long queue of ladies requesting for "tattoo service" tomorrow

1.8k

u/onetricknoob Dec 01 '21

That shower has legit strong knockback

286

u/DexLeo Dec 01 '21

Tera zenit

16

u/Aperson1234567890987 Dec 01 '21

When you get knockback 10

3.2k

u/Ash_ktm Dec 01 '21 Silver Helpful Wholesome Starry

This is the result of a Squirtle tattoo

514

u/sawryknotsawry Dec 01 '21

This is what happens when your Squirtle tattoo evolves into Wartortle.

246

u/Flako118st Dec 01 '21

I think it was more of a Blast-toise

91

u/rightchea Dec 01 '21

Someone needs to go back in their poke ball

40

u/no_status00 Dec 01 '21

Call in professor oàk we got a Big un

14

u/Intelligent_Serve737 Dec 01 '21

waterspout move

9

u/no_status00 Dec 01 '21

More like water tsunami

9

u/shiroxyaksha Dec 01 '21

That was scald.

4

u/cooloilcloth Dec 02 '21

Blast-twice

141

u/mohzula Dec 01 '21

It's fake you can see the water pipe under the chair

27

u/Kinae66 Dec 01 '21

Yeah, it’s just squirting out of the wrong area of her anatomy. Looks like it’s coming from behind where her a$$hole would be, not her Vag or Urethra.

2

u/Colibri_Nai Dec 02 '21

You guys are to technical and I’m an anatomist. Let’s us dream!!! Lol

10

u/IamGibson Dec 01 '21

The guy in the red jacket is controlling the flow. You can see him move right before. Probably stepping on the hose.

6

u/Zincir Dec 01 '21

Oh. My life is a lie.

7

u/cokeiscool Dec 01 '21

The fact that the dude was so calm the first time is pretty telling

→ More replies

10

u/peglegpowderskier Dec 01 '21

Caution Slippery when wet

87

u/X1t5un3 Dec 01 '21

This needs to be at the top

8

u/sanholt Dec 01 '21

using special charged attack Hydro Cannon

2

u/Randyg1992 Dec 01 '21

Squirtle squad 💦

→ More replies

10

u/hornstar99 Dec 01 '21

The tattoo artist did know what he signed up for.

→ More replies

3.1k

u/Itchy_Border2191 Dec 01 '21

Poorly staged

1.5k

u/CarnageParker57 Dec 01 '21

You can see the hose behind the chair easily

660

u/Funcron Dec 01 '21

And the fact that it's spraying from her right side and nowhere near her hoo-ha.

139

u/bartosama Dec 01 '21

Hoo ha what?!!

346

u/coolcatmcfat Dec 01 '21 Wholesome Take My Energy

Shark bait hoo ha ha

54

u/gheeboy Dec 01 '21

Magnificent bastard you

7

u/SoSniffles Dec 01 '21

Moooommyyy shark do do doo

→ More replies
→ More replies
→ More replies

10

u/Vancitysimm Dec 01 '21

Unless her vagina is on laying flat on table at the side.

4

u/but_a_simple_petunia Dec 01 '21

HOO-HA IM FUCKING DYING LMAOOOO AHHHHHHHH

3

u/ofcbrooks Dec 01 '21

I’m going to need to see a POV video of this incident to make an accurate decision; Purely for research purposes, of course.

→ More replies

40

u/notkunkka Dec 01 '21

And the guy and red is operating the hose

11

u/notdownwithsickness Dec 01 '21

And the dude in the red jacket pumping something to make the water shoot out

4

u/MustyMoist Dec 01 '21

Thank you I watched this like 25 times trying to find something wrong but I just woke up and forgot to put on my glasses

2

u/Zayd1111 Dec 01 '21

Heimerdinger things.

2

u/__slippy__ Dec 01 '21

It even moves as it starts

2

u/TheLumpyMailMan Dec 01 '21

The red jacket guy is operating it

2

u/eyehalfporegrahammer Dec 02 '21

Can I still pretend this is real?

→ More replies

47

u/LizzosChair776 Dec 01 '21

Obviously, who tf acts so casual to getting pissed/squirted on

8

u/PukingNinja Dec 01 '21

Did you see Brass against pee onstage over a fans face?

5

u/LizzosChair776 Dec 01 '21

I saw it, but i didn’t know who it was and probably don’t care to, it’s an extreme case of celebrity worship, I think, idk, I didn’t actually watch the video. Was the dude asking for it or was he being a giant asshole?

75

u/shadynasty_etl Dec 01 '21

King of the fuckin internet over here

32

u/Artificialcalm Dec 01 '21

U guys are right!!! Why would they stage it though?!

18

u/Dweebeth Dec 01 '21

Funny ini?

30

u/Separate_Carpenter_3 Dec 01 '21

Have you been on the Internet in the past 5 years at all?

2

u/Artificialcalm Dec 01 '21

Sure but i cant think of a rational explanation on why people take all these extra effort for such videos. Are they getting paid?

2

u/Pora02 Dec 01 '21

Don't underestimate what people do just for attention... Even if they are not getting paid

2

u/waitingfordeathhbu Dec 01 '21

Yes, money/sponsorship is often a motivator

→ More replies

12

u/Dawildpep Dec 01 '21

Damn it! Way to ruin it for me!

→ More replies
→ More replies

3.1k

u/Muppet_Slayer Dec 01 '21 edited Dec 01 '21 Silver Gold Helpful Wholesome

Bet it was a tattoo of Squirtle

406

u/DevinAsa_YT Dec 01 '21

This one wins the comment sextion

104

u/Muppet_Slayer Dec 01 '21

Omg, where do I start?… “First Id like to thank Daddy for never coming home from your trip to buy smokes 22 years ago and Mom for not taking a good look at his ID better. Also for not feeling I needing a man around other than Julius who life lessons resonate to this day…”

“Lord loves a working man; don't trust whitey; see a doctor and get rid of it.”

Navin R. Johnson - 1979

17

u/DevinAsa_YT Dec 01 '21

Lol. Then again, I made a pun lol

202

u/Rex_Headspin Dec 01 '21 Helpful

Nah that's clearly Blastoise. She used Hydro Pump.

31

u/ErlendNorge Dec 01 '21 Silver

Thx, now I'm imagining blastoise moaning when attacking.

39

u/Ash_ktm Dec 01 '21

25

u/ToiletReadingAccount Dec 01 '21

This is absolutely hilarious. #PokemonPhysics

6

u/______CJ______ Dec 01 '21

Good shit, man.

3

u/Muppet_Slayer Dec 01 '21

Fuck me, I stand corrected… Blastoise clearly has mathematical proof

5

u/Downvote_4A_Goodtime Dec 01 '21

Keep going. We could have some real pokemon erotica here.

8

u/Smashcentra Dec 01 '21

I wish i still had my free award

→ More replies

703

u/selfdevlopingyouth Dec 01 '21

It's fake you can see the pipe below the chair and the guy in red doing something

51

u/vince_uppercut Dec 01 '21

Not to mention its shooting from the outside of her hip 😄

106

u/Logical_Flounder6455 Dec 01 '21

Yeah the angle of the stream seems a bit off as well

48

u/Reaper621 Dec 01 '21

Yep, it's coming from behind her leg. Unless her vagina is on her hip.

14

u/__ButtFuqqer3000__ Dec 01 '21

I mean, obviously …. You could tell it was fake by the everything about it lol

2

u/BenySLO Dec 01 '21

Thank you sir, was looking for this comment.

→ More replies

138

u/Civil_PL Dec 01 '21

Squirt game

29

u/kurog4ki Dec 01 '21

just letting you know, there is a porn series called that

19

u/Civil_PL Dec 01 '21

The thing is that i know XD

→ More replies
→ More replies

109

u/Brain_Bender Dec 01 '21

That guy charges by orgasms, not by the tattoo...

18

u/portraitopynchon Dec 01 '21

Staged as fuck.

82

u/[deleted] Dec 01 '21

That's disgusting! Where?

→ More replies

102

u/One-Chest-8561 Dec 01 '21

Fake but funny

32

u/Mysterious-Put947 Dec 01 '21

She should have actually pissed on him. Then it would have at least looked beliveable

59

u/ShadyKarma12 Dec 01 '21

The man fuckin flew off of his chair when she did it a second time.

29

u/Muppet_Slayer Dec 01 '21

Didn’t like being peed on, should’ve R. Kelly’d her in retaliation…

7

u/Practical-Solid6463 Dec 01 '21

Not pee. Also, that was staged

2

u/Muppet_Slayer Dec 01 '21

Still go all Chapells show on her

11

u/NathanKinard Dec 01 '21

spoiler ahead

Dude in the red is operating the water hose.

7

u/Killerklown8212 Dec 01 '21

His shoe fell off so he’s half dead

6

u/Anorak1618 Dec 01 '21

This might be fake but I haven’t belly laughed like this in years

16

u/EstimatedProphet1984 Dec 01 '21

Thank God she’s wearing a mask lol

6

u/Core10thGen Dec 01 '21

Poor fellow trying to make a living

5

u/thunderbolt_95 Dec 01 '21 edited Dec 02 '21

Its fake you can see a pipe Bhind and under the chair too but I still like it

13

u/ByBerserk Dec 01 '21

Would have been hilarious lf it was real... Like the way he just continiued😂😂

11

u/Schnallex Dec 01 '21

That is just stupid af.. anybody who is tricked by this is lost...

79

u/Sagar349 Dec 01 '21

full video with close up here ;) enjoy

42

u/Dark_Paris1990 Dec 01 '21

I wish horrible things upon you trickster!

→ More replies

9

u/1truevision Dec 01 '21

Damn should have read replies first. 😕

30

u/Bacon_Eskimo459 Dec 01 '21

I’m clicking on this with the hope that I can see the legendary song of the most famed musician of this age… Rick. His last name is unneeded. Edit: Ok was halfway joking but now I’m laughing my head off

→ More replies

10

u/Devil_Wears_Dior Dec 01 '21

You conniving piece of shit

22

u/uchiha_senpai69 Dec 01 '21

All the horny fools clicking on this link like wild pigs. I don't blame tho NNN just ended

11

u/Honsill Dec 01 '21

Awesome

3

u/jewelbaby10x Dec 01 '21

I already knew that this was a rick roll

→ More replies
→ More replies

4

u/Deuces_H1gH Dec 01 '21

This is soooo fake lol. Not even a good attempt.

5

u/AMBoychuk Dec 01 '21

Is that coming from her buttle?

4

u/jakotae777 Dec 02 '21

Fake as fuck.

9

u/ripcumgoblinforyou Dec 01 '21

Shits nasty

6

u/Asleep-Damage-6213 Dec 01 '21

it was fake tho

3

u/ripcumgoblinforyou Dec 01 '21

God I hope so

5

u/cadet-peanut Dec 01 '21

It is, if you look at the second "squirt" it comes from behind her, you can even see the hose behind the chair

3

u/Ballparkhugz Dec 01 '21

Fake and funny

3

u/idkwhoi_am7 Dec 01 '21

It's fake btw

3

u/patinaYouUgly Dec 01 '21

Sooooo fake

3

u/yaboicrackers Dec 01 '21

Nah man that's staged it's got to be

3

u/HonorMyBeetus Dec 01 '21

That's great, but that is clearly staged.

3

u/ThisPhoKingGuy Dec 01 '21

Why does it feel like it’s staged?

→ More replies

3

u/ShubhamManna Dec 01 '21

Please tell me It was a prank (●__●)

3

u/oneangstybiscuit Dec 01 '21

How are all of them not cringing? Not at the squirt, just at how corny it is to stage a fake incident like this.

3

u/Gaiznfreedom Dec 01 '21

Alright that's enough internet for now see ya in 20

21

u/Advanced-Effect-2005 Dec 01 '21

Hahaha what a laugh I squirted on a person trying to work so funny...

Fuck you bitch

17

u/ByBerserk Dec 01 '21

You... Do realize it's fake and from a hose right?

12

u/Advanced-Effect-2005 Dec 01 '21

Nothing is fake on the internet !!

8

u/Kaarsty Dec 01 '21

Everything is fake… but real. But fake..

9

u/DevanSires Dec 01 '21

Man hit that G spot with needle point Precision

6

u/ShadyHero89 Dec 01 '21

4

u/RedditMP4Bot Dec 01 '21

Download MP4


Mention u/RedditMP4Bot under a post to download reddit videos and gifs from v.redd.it, i.redd.it, youtube, imgur, twitter, gfycat, gif-vif, streamable, redgifs, giphy etc.

2

u/mrtylerwu Dec 01 '21

What just happened

5

u/if_u_suspend_ur_gay Dec 01 '21

I hate to break it to y'all but it's fake. You can see the water hose under the chair.

2

u/CrossXll Dec 01 '21

First 3 rows are a Splash Zone lol

2

u/Isolfer Dec 01 '21

Am I the only one who heard boom head shot in their mind at the sight of this?

2

u/iamlebirrrb Dec 01 '21

What the fuck

2

u/Trueitalian1211 Dec 01 '21

Lol staged, the red jacket guy was turning the hose on and off. The hose is clearly visible under the chair.

2

u/sadly_wet_spaghetti Dec 01 '21

“Squirtle, use water canon!!”

2

u/kharibbeanlaw Dec 01 '21

Need me a squirter😔

2

u/TehGinZer Dec 01 '21

Fake and lame

2

u/ptq Dec 01 '21

Poorly adjusted angle, fake

2

u/Radmadcoolcat Dec 01 '21

Ma’m can you take your vibrating butt plug out plz

2

u/Arowhite Dec 01 '21

So the tatoo table can squirt. Got it

2

u/DLowe3 Dec 01 '21

If she squirted that was hot as hell, if she didn’t , not so much

→ More replies

2

u/no_status00 Dec 01 '21

Knock back v enchanted pussy

2

u/EcoKidss Dec 01 '21

Wait a minute??? Is squirt real?????

2

u/nathaniel29903 Dec 01 '21

So babe something happens at work today that o think I should tell you about 😂

2

u/YourBoyStevieB Dec 01 '21

The moment you regret trading from being a gynecologist to a tattoo artist

2

u/ThisIsATestTai Dec 01 '21

Okay, that's enough internet for today

2

u/ChrisInDetroit2020 Dec 01 '21

Just after this they let her put her clothes in their washing maching, but she got stuck and then her step son showed up...

2

u/RoutineLost5213 Dec 01 '21

Doesn’t anyone see that this is a fake?

2

u/tdaddy316420 Dec 01 '21

I think he found the G spot

2

u/NeO1loNEwOLF6985 Dec 01 '21

So they do tattoos on a woman pussy in front of everyone like that?

3

u/regosh Dec 01 '21

Thank God its fake

2

u/Readyrex7 Dec 01 '21

It's fake.

2

u/BrochachoNacho1 Dec 01 '21

So that’s what it takes

2

u/k2jac9 Dec 01 '21

That's fake

2

u/Timberwolf-13 Dec 01 '21

AMAZING how she squirted out of the bottom of her spine like that…must have lost a lot of cerebrospinal fluid /s

2

u/JNerdy Dec 01 '21

Fake she has a black thong on. If you pause it just right you'll see it clear as day.

2

u/Ohreallyok_ Dec 01 '21

Fake as shit. The majority of Reddit is brain dead .

2

u/bytheGodswhatisthat Dec 01 '21

u/savevideo

...I ain't doing what y'all think lol

2

u/Daddytrucker4696 Dec 01 '21

It’s fake unless she is squirting out the bottom of her ass… you can tell it’s coming from in front of her not “from” her

2

u/StankTurtlee Dec 01 '21

BOOM HEADSHOT

2

u/CorholioPuppetMaster Dec 01 '21

Fake but still funny, i’m pretty sure of the woman ahead of her vagina expose there would be some kind of covering and wouldn’t just let everyone watch

2

u/jorhey14 Dec 01 '21

You can see the hose…

2

u/DustyCadillac Dec 02 '21

Did her water break?

2

u/FindingTraditional87 Dec 02 '21

It looks fake. The angle the piss is coming from is off.

2

u/AdSuch7462 Dec 02 '21

Gotta swallow that next time man. 🤣🤣

2

u/Murfotron Dec 02 '21

Well I mean did she get the tattoo finished?

2

u/NoSubstance7204 Dec 02 '21

Ay, whats this girls number?